Sara: Att sova är inget för mig!

Jajemensan, ni ser rubriken.. Att sova är överskattat tycker jag, heheh!
jag brukar inte somna förns 2-3 på sommarkvällar, och vid 12-1 på skoldagar, pundo..
Fast ibland kan de bli vid 4-5 på sommaren.
haha, jag älskar att sitta uppe vid datan eller nåt på kvällarna, så mysigt.
Blir dock inte så roligt dagen efter då man vaknar halv 12 och inte orkar gå upp.. haha!
Är ni också nattugglor? Visst är de skönt att vara vaken länge? eller är de de för er?

haha, klockren bild!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥