GUD! BRA FILM.SE

Nyss åkte Sara hem! Vi har suttit och kollat på film hela kvällen, först hip hip hora sen så fick vi tips från Klara Moänge om ''Sidney White'' och den är som Snö vit fast en modernare version!


Jag har bestämmt mig att jag ska köpa en system kamera för jag är så himla sugen nu sen jag fotograferade med Saras kamera! GUD!!! Pratade lite med mamma för hon har en Nikon D3000 en sån som Emma Eriksson har. Och mamma sa att hon funderar på att sälja den för hon fotar inte så mkt och då skulle jag få köpa den men jag vill fota lite med den först och så, så imorgon så ska jag få ta den och fota med den ett tag så de kommer nog upp lite bilder här :) Så imorgon ska jag till Emma och vi ska fota och hon ska lära mig lite osv. Kan ju inte så mkt om dom så de blir bra sen på kvällen ska vi på fotbolls match, järpens tjej lag 98 tror jag! Så då kan jag ju också pröva fota lite! Oj oj, mkt text :P det är en sån här kamera:


Ebba

Vad kul Moa, du är ju jätte bra på att fota!!

Kram!! :) <33

2011-08-22 | 09:47:52 | http://ebbakvarme.blogg.se/
TeaTheMaster

yäääh! ;)

2011-08-22 | 12:52:26 | http://teadahlstroms.blogg.se/
Klara x)

visst är den braa! :D

& gud va kul att du oxå ska köpa kamera, vi blir värsta kamera-klassen jue! ;D <333

2011-08-22 | 14:00:52 | http://klaramoanges.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥