God morgon!

Sov till halv 12 idag :S Gillar inte att sova länge men de va skönt :thumbup:
Idag ska jag vara med Linda en stund, vi kommer nog prata massa för vi har inte träffats på 2 veckor :O Så de ska bli kul, hon har ju fått en hundvalp nu också :D Den är jätte söt, den heter Albin :)

Visst är dom söta :)?

Men nu ska jag äta frukost! Kanske åker till Storulvån med pappa i helgen för att plocka kantareller och då kanske Sara hänger med men vi får se!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥