Emma talar...

Hejsan! Nu är det Emma som skriver.. igen :p
Men jag tänkte berätta att idag har Moa kommit fram till Gotland, hon & hennes familj åkte färjan över vid 12 inatt, så när dom kom fram så åkte dom direkt till huset dom bor i och sov skulle jag tro.
Sedan sov hon ganska känge, eftersom att hon kom till huset ganska sent.
Och det lät som att det har varit underbart väder! Så hon har badat resten av dagen.
Såhär såg säkert moa ut idag, fast med bikini ;)
haha :p


Sara [Fotoblogg]

haha, emma.. :p <3

2011-08-02 | 10:31:08 | http://saraprestberg.blogg.se/
TeaTheMaster

HAHA! (Y)

2011-08-03 | 15:58:11 | http://teadahlstroms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥