Emma: Lite allt möjligt

Hej! Hihi, jag har nästan inte bloggat nånting på senaste tiden, det är mest sara som har drivit bloggen :p
Aja, nu ska ni få ett efterlängtat *host* inlägg av mig!
Nu ska ni först få veta 5 sanningar:
1. Jag saknar Moa
2. Moa kommer hem snart
3. Moa kommer till mig direkt när hon har kommit hem, hoppas jag.
4. Jag ska klä på mig nu
5. Jag är kissnödig
Och nu tänkte jag visa några bilder som jag har tagit på den senaste tiden.

Om ni vill se mer av mig, besök min blogg här.

Hejdå! :)



Moa

Heh, jag kommenterar min egen blogg nu men shit vilka snygga bilder :O!!!! <3

2011-08-14 | 11:04:39 | http://duwaan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥