Andra gästbloggar'n är här - Sara!

Jajamensan, nu är det jag och Emma som ska gästblogga här! Kan ni gissa vem som skriver detta inlägg? ;)
Inte är de Sara iallafall.. hahah!
Ivarjefall så sa Moa att jag skulle berätta om mig själv, så får väl göra det då.
Jag heter som sagt Sara Prestberg, är 14 år och älskar att fotografera. Annars i livet är jag knäpp som en gök, jag fattar ingenting, suger i skolan, och ja.. det var väl de mesta som förklarar mig!
Ni hittar min blogg HÄR. (ingen mening att ni trycker, har bloggpause för bloggen ser helt cp ut, så..)
Hejdå!
Haha, nejdå. Jag älskar att vara med vänner och att ha sommarlov, de bästa som finns i hela universum, helt klart.
Jag och Moa är väldigt bra kompisar, så vi känner varandra utan och innan typ, så de är mycket trevligt! :D
Här är de en bild på mig ↓
Och ja som ni kanske ser så är jag e fett konstig, men de trivs jag med! hhaha..
Jag är även väldigt blyg i allmänheten, men hos dom jag känner är jag verkligen inte de, och de kan mina vänner intyga, hehe!
Ja, det var väl allt för mig denna gång, kommer tillbaka idag eller imorgon! ;) ♥


TeaTheMaster

saraaaaa! ♥

2011-08-03 | 15:51:39 | http://teadahlstroms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥