8:an, här kommer vi!

Hellu, har nyss kommit hem från Åre! Va där med Sara, Emma, Emil och Nicke. Badade och gick på Max o åt! Hade de jätte mysigt! Sen tog vi bussen hem, va med Nicke och Emil efteråt och fiskade, jätte mysigt men blev lite arg på dom sen för dom ville inte ro in i land så jag kom hem lite försent :S Men vi hade de mysigt! De enda vi fick upp va sjögräs ;) men nu ska jag gå å lägga mej för den stora dagen imorgon, då kommer de lite nytt folk från föredetta 6:an, spännande spännande!
Men god natt!
Upptadering: Gud vad jag skrev mkt ''mysigt'' såg jag!

TeaTheMaster

mysigt ;)

2011-08-29 | 16:46:14 | http://teadahlstroms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥