Stan med mamma & syrran

Hejsan hoppsan alla glada!
Har lite och berätta idag :P

Igår va jag ju hemma hos Sara och vi gjorde inte så mycket men det är ju skönt de också :D Vi tittade mest på film. En film vi kollade på va ''Letters to Juliet''

Den va sååå bra! Men vi hann inte se slutet för mamma kom o hämtade oss :P
Det va mysigt iallafall.

Idag har jag varit inne i stan med mamma och Alma. Det va mysigt men jag gick mest själv :P Vi shoppade ganska mycket faktiskt! Jag köpte:

2 tröjor. Skjortan - HM 100:-  Blåa tröjan -  Åhléns 149:-

Shorts - HM 100:- Armband - HM 69:-

Grimma - Travet Östersund 240:- Ridspö - Travet. 40:- Schabrak 230:-

Adidas väskan kom idag också :D Köpte också blåa skosnören till mina skor - Dna 39:-
Har börjat köpa väldigt mycket blått :P Börjar att gilla det nu!

Skulle egentligen till Malin ikväll men mådde inge bra så jag stannade hemma :'( JAG SOM VILLE DIT!
Aja, får väll hitta på något på PÅSKLOVET :D

Men nu ska jag gå! SÅ
BYE!


Josefin Norlén :)

Jätte fina saker! du som säger att jag shoppar mycket ;D <333

2011-04-16 | 21:26:34 | http://josefinnorlen.blogg.se/
sara

yäh, assnygga grejer! :D <333

2011-04-17 | 10:59:00 | http://saraprestberg.blogg.se/
Emma ♥

Men ååh vad fina kläder! :D

Jaa, blått är riktigt fint, fast jag har ju mer turkos-färger! :D<33

2011-04-17 | 11:19:00 | http://emmaeriksssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥