Sara igår och Gunnar idag

Hejsan hoppsan!
Igår va jag ju med Sara och vi hade det mysigt. Först så gjorde vi en header till Sara sen gick vi ut med hundarna sen så sa Nicke att vi skulle komma ner till Järpen och då gjorde vi det. Vi stack ner på strand Café och tog en mjukglass. Nicke köpte också en :) Nicke tog en med choklad sås, jag med tuttifrutti strössel och Sara med lakrits trössel :) Gott vare :D Sen låg vi på en gräsmatta utaför mammas lägenhet. Det va mysigt för de va så varmt! Sen så kom Marit och Vickan, dom gick förbi där vi låg så då pratade vi lite med dom också :) Sen så stack jag, Sara och Linda och red. Sara fick också rida och hon va jätte duktig! Kul vare iallafall :thumbup:

Idag ska jag vara med denna filuren:

Snyggt eller? :P
Han kommer vid 12. Sen kommer Linda också :) och ikväll ska Gunnar och Lindas pojkvän Calle rida!
Det kommer bli roligt. Gunnar har jag ju sett förut när han har ridit för han har ju ridit på Runa. Men Calle har jag aldrig sett så det kommer bli kul. Gunnar får rida på Runa och Calle på Blixten! Kanske kommer lite bilder senare!
HÖRS ALLA LÄSARE


Emma Mattsson!

SEXY!;)

2011-04-28 | 11:30:55 | http://emmwahmattsson.blogg.se/
sara

haha, du måste säga hur de gick sen! ;) <3333

2011-04-28 | 12:26:38 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥