Ridtur med Linda

Hejsan hoppsan!
Har nyss kommit hem från en SUPER MEGA härlig ridtur med Linda. Vi red på banan och Runa gick sååå himla bra. Hon gallopera jätte fint och Blixten va jätte duktig. Vi hoppade lite och de gick också jätte bra. Prövade också dom nya sakerna och grimman satt jätte fint men det gjorde inte schabraket :S Det va mega stort så då fick Linda ta det till Blixten o jag fick ta hennes och de blev super bra :thumbup:
Har också sålt mer än hälften av kakorna vi skulle sälja från truppisen. Det är skönt!

Imorgon äre skola igen men vi går bara i 3 dagar till sen är de PÅSKLOV :D Super sköööönt!!
På onsdag ska jag på lokalen i Åre tänkte jag ^^ Det ska bli kul.
Men nu ska jag gå å äta PIZZA :D
BYE BYE!


sara

vad kul! :) <3

2011-04-18 | 19:06:47 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥