Ridning och skola

Hejsan hoppsan!
Idag har jag varit på skolan som vanligt! Det va SO prov men det va inte så många frågor + att det va ganska enkelt så det va ju skönt :D

Sen när jag kom hem till pappa så stack jag och Linda Green ut och red ;) Det va ganska härligt för det va så varmt ute! Lite soligare tyckte jag att det skulle kunna ha varit ;)

Nu är jag hos mamma och ska bi här i 2 veckor :thumbup: Det ska bli kul.

Imorgon blir det antingen truppgympa eller ridning. Men just nu känns de som ridning men man får väll se :P

Men de va väll inge mer jag tänkte skriva nu så
HEJDÅ! :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥