Påsk lov

Hej hopp alla glada!!
Har ganska mycket att berätta känns det som :P

I onsdags va de ju sista skoldagen innan påsk så nu har vi PÅSK LOV :D
Det va en ganska slapp onsdag. Efter skolan så följde Sara med mig hem för jag, Emma, Sara och Emil skulle upp till Lokalen i Åre och träffa Erik.
På vägen upp i bussen hade vi jätte JÄTTE kul. Vi skrattade nog hela vägen :P
När vi hade kommit upp så skulle vi träffa Erik och han sketade. Vi satt mest och tittade på. Sen gick vi upp och tittade på en film som hetter ''tretton'' Den va inge bra så vi gick ner till holiday och drällde runt. Vi gick in på Ica och köpte lite gott. Sen gick vi ut där som man går på tågen.
Sen så skulle Erik ta 10 över 9 bussen hem så då skulle vi bara följa med honom till busshålsplatsen. På vägen dit så mötte vi ett gäng killar som kanske va lika gamla som oss och en av dom va värsta taskig. Han vände sig om och tittade på Emil och sa: Fan va ful du e!
MAN BAH: DU DÅ! Du är ju inte så mycket snyggare. önskade att jag våga säga de men nä ;(
Sen så åkte Erik hem.
Jag, Emma, Sara och Emil gick in till holiday igen och satt och väntade på mamma och Micke som vi skulle åka hem med. Vi satte oss i några fotöljer där och spanade in killar (emil spanade ju in tjejer så klart)
Emma hittade en AS snygg kille! Han hade en grön tröja så vi kallar honom: killen med gröna tröjan.

Igår så va jag hos Linda ocH Marit HELA dagen :P Det va meningen att jag skulle vila men Linda ringde och frågade om jag ville hjälpa henne o baka för Marit FYLLDE ÅR I ONSDAGS :D
GRATTIS TILL HENNE :love:
Vi stack ut och red också. Det va ju sånt fint väder där :D

Bild som Marit tog igår :D

Idag ska jag och Marit rida. Mamma ska ha en ridlektion för oss.
Hoppas ni har orkat läst allt de här :P
GLAD PÅSK PÅ ER :D


Emma ♥

Det var jätte roligt, det borde man ju göra om! :)<3

2011-04-22 | 22:39:05 | http://emmaeriksssons.blogg.se/
sara

åh vad roligt det var då! :D

måste göras om!! :D <33

2011-04-25 | 17:14:48 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥