Linda & Sara

Hejsan hoppsan allihopa!

Idag har jag varit med Linda och vi gjorde typ INGET :tired:
Eller lite gjorde vi nog... Vi försökte spela piano och det va inte det enklaste! Sen kom Sara och vi skulle till Åre med Tea (asså jag o Sara skulle till Åre) också ville Emma med men sen så mådde Tea inge bra så då åkte inte vi häller upp. Det blev en slapp kväll istället! (och jag måste PLUGGA)

Imorgon blir det att PLUGGA :( Men det blir nog bra endån. Sen ska jag rida tror jag. Ska till mamma på måndag också (har saknat henne)

Jag ska nu börja med ''30 dagar'' men teamat är musik!
Så jag har gjort en egen:



Dag 1: Din favorit låt/låtar
Dag 2: Din favorit musikvideo
Dag 3: Din idol inom musiken
Dag 4: En låt som får dig att rysa
Dag 5: En vacker låt
Dag 6: Ditt favorit band
Dag 7: En låt som gör dig glad
Dag 8: En låt du kan lyssna på när du är deppig
Dag 9: En låt som får dig ledsen
Dag 10: En låt som du hatar
Dag 11: En utjatad låt
Dag 12: En låt du inte kan sluta lyssna på
Dag 13: En person du tycker har bäst röst
Dag 14: En låt som är CRAZY
Dag 15: En låt du inte förstår
Dag 16: Din förebild inom musik
Dag 17: En person som äger på musik
Dag 18: En artist du tycker är azz coool
Dag 19: En låt som bara jag gillar
Dag 20: En låt du har blivit tipsad om
Dag 21: Musikanten i familjen
Dag 22: En låt jag tipsar om
Dag 23: En låt som artisten har skrivit själv
Dag 24: En grym pianist
Dag 25: En grym gittarist
Dag 26: En helt underbar låt
Dag 27: En läskig låt
Dag 28: En artist du inte förstår dig på
Dag 29: En fantastisk röst
Dag 30: En egen låttext

Hoppas ni gillar den och tipsa mig gärna med låtar :)
Men det va nog allting jag hade att bjuda på ikväll!
Hejdåå!



TeaTheMaster

det blir nog bra de! :D ♥

2011-04-10 | 13:03:45 | http://teadahlstroms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥