jogging tur

Hejsan hoppsan allihopa!

Idag har jag varit i skolan som vanligt o vi hade franska prov men det gick bra o jag fick godkänt så det va ju bra :thumbup:
Sen hade vi slöjd och bild som va AS roligt men idag har typ ALLA, jag menar de, ALLA slått mig på låret så nu är jag alledels blå :( Det gjorde ont! (p.s tror de va Klara och Adrian som slog mig mest men jag slog dom så vi är kvitt ^^)

Sen när jag kom hem så hämta ja Alma på dagis sen så stack jag ut och jogga med Emma Eriksson och det va SUPER skönt må jag säga. Solen lös och det va inte alls kallt ute :D *SUN SUN SUNNI*
Det måste vi göra om! Tips till alla ni som inte har något att göra! UT O JOGGA :D

Nu sitter jag vid datorn. Mattias Roos skickade en liten rolig bild till mig sen dom va på cup i Norge...

HAHAHAHAH!!! Seriöst företag :P
Det va ganska roligt!

Men imorgon truppgympa. Det ska bli kul! Men nu ska jag sova! Är as trött!
HEJDÅ!


Mattias

Så jävla klockren:)!

2011-04-13 | 22:41:37 |
sara

aha, bäst! :D

2011-04-14 | 21:32:01 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥