Bloggpause is over!

Hejsan alla glada människor :D
Bloggpausen varade inte så länge men det blir liksom perioder jag bloggar så nu tänkte jag komma med lite saker :)

Idag har jag varit på skolan och vi hade franska prov. Det va värsta svårt! :S Men tror jag klarade de! Emma, Jossan och Mailn hade sen elevlektion på gympan och det va jätte kul :D

Sen när jag kom hem så stack jag ut o red en super snabbis :) Det va ganska skönt men jag är värkligen JÄTTE trött. Måste också plugga lite SO...

Nu är jag barnvakt. Jag och Alma sitter i sängen och Alma spelar Nintendo DS o jag sitter vid datorn :)
Alma spelar super Mario och hon hoppar och studsar hela tiden för att hon inte vill dö. Tror hon snart förstör den :P

Har bestämt vad jag ska köpa nu. Har suttit och letat en väska och skosnören och hittade dessa

Tror jag har blivit blå tokig men det är väldigt fin faktikst! :thumbup:
Men jag vet inte om jag ska köpa den blåa adidas väskan eller den här

Vad tycker ni??

Har suttit inne på youtube lite också...
HAHAHA säger jag bara! KOLLA :P


Diggar värkligen hans moves :P
Sen måste jag bara visa en kille som jag ÄLSKAR :D Han är så bra!!

Greyson Chance!
Han har blivit känd genom youtube :love:
Helt otroligt de där med youtube!

Men iallafall... Imorgon äre skola igen och då har vi slöjd och bild på dom roligaste lektionerna :)
Sen ska jag men Johanna hem :D Jag ska titta på när hon brottas också ;) Det kommer också bli nice!

Men nu ska jag ut med hundarna sen ska jag sova! Är JÄTTE trött :tired:
Hörs mer imorgon :)



sara

yäääh! :D <33

tycker båda väskorna! ;)

2011-04-06 | 18:32:07 | http://saraprestberg.blogg.se/
Alva

tycker fortfarande den randiga ;D

2011-04-07 | 19:08:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥