Vart med COOLINGEN Tea

Har vart med Tea idag och lite igår.
Vi börjar med igår:
Först åkte jag skidor med Sara, Nicke och Gunnar i Åre!
Det va fett kul. Ramla några gånger bara! Sara vurpa en gång så hon värkligen satt fast :P
Klumpig?
Hahahahah näeee då! Skööjj bare!
Sen åkte vi hem. Duscha och åt. Sen kom Tea och hennes mamma. Åkte till Järpens ridklupp där Tea har sin häst Max :) Mocka lite och tog in hästarna (Y)
Sen åkte vi hem till Tea och dryga lite som man brukar göra en kväll.
Kollade lite på film sen somna vi :)
Nästa dag så åkte vi in till stan! Köpte:
Skjorta:

Hårspännen, vanliga och ett par gröna med rosetter och ett ''kompis halsband'':

som va sååååå gulliga :D
Tea köpte ett par täckbyxor som va grön/gula! As snygga (Y)
Imorgon äre ju Nyårsfirande! Wihu!
Först tänkte jag rida men en del som inte kan hålla sig skjuter ju raketer så då är det lika bra att låta bli så jag tar och ryktar henne iställer ! :)
Gott nytt år på er! :D





COOLINGEN

MEN YEEAH! 8)

det va jätte kul! :D

Och skjortan du köpte va azuuum :D ♥♥

2010-12-30 | 21:43:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥