Vanlig dag med ridning

Idag har jag inte gjort så mycket :)
Har spelat kort med momma (mormor) och Alma.
Har ridit :D:D:D:D:D
WIIIIHUUU
Jag och Linda red på Runa och Blixten, vi red ut i skogen och gallopera :D
Fyy vad härligt det va ;)
Sen gick jag och Linda hem till min mamma och satt vid datorn. Sen gick hon hem och då satt jag och familjen (mamma, pappa, mormor och Alma) och tittade på Shrek 4! Det va inte den bästa av dom 4 filmerna. Men den va okej :)
Imorgon ska jag in till stan med mamma (mellandagsrean (Y))
Ska köpa en slalom hjälm, ridskor, ridvantar och kanske en jacka :)
har ju fått lite pengar i julklapp, men ska ju spara det mästa till en hundvalp :) Har känat ihop lite pengar nu (Y)
Ska också åka in till stan med Tea på torsdag också (om jag inte blir sjuk :P Tea vet varför)
ska kanske vara med Marit på tisdag också som jag inte har varit med på SJUKT LÄNGE! Har ju jullov nu också som är väldigt skönt :D
Imorgon åker Momma hem :( Det är inte kul, för hon är inte här så ofta och det är så kul när hon är här <3
Men nu på jullovet lär det väll bli ridning, kompisar och slalom framöver (Y) :D
men nu ska jag gå och duscha så jag blir fräch tills imorgon när vi ska in till stan ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥