Ursäkta

Ursäkta allihopa att jag inte har laddat upp på ett tag, har varit lite upptagen dom senaste kvällarna :)
Men kan berätta lite nu :D
I onsdags så va jag med Marit ! Hon tog lite ego bilder :P

Höhö!!

Marit lös mig i ansiktet uppe vid stallet och tog kort (Y)
I torsdags så va jag på truppgympa och det va as kul som vanligt :D Nu på tisdag så är det sista gången innan jullovet!

Nicke, Linn och Emil :D

Men då har man ju lite mer tid åt att rida :D
Ska rida imorgon igen (Y)
Igår va jag på disco med 7:an :D
(tog inga bilder)
Kom hem sent så orkade inte blogga då heller
Idag har jag julshoppat med familjen (mest med mamma)
Alma blev magsjuk på vägen in till stan så pappa satt med henne i bilen :(
Köpte lite julklappar och lite saker till mig själv.


Dom här två tröjorna ;D
Kanske inte är världs bäst på att ta kort men det orkar jag inte bry mig om just nu :P
Lite annat smått också!
Det va allting :D




sara den coole ;)

vilka fina. :D

jag vill ha!! ;) <3

2010-12-12 | 12:25:21 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥