Skola

Skola imorgon!

wihhuuu ...
Igentligen så tycker inte jag att det är något fel med att vara pluggis. När man t.ex läser en bok så är det några som säger: PLUGGIS!
Men jag tycker det är bättre att vara pluggis än en ''inte pluggis'' :P
Man har större chans att få jobb med bra betalt! Så GOO alla pluggisar!! :D
På tisdag ska det inte bli så kallt :D Så då blir det ridning :D
På fredag blir det skoldisco ;) Jippi :D
men nu ska jag gå och lägga mig!
Har skaffat en ny ''signatur''
Förra:

Nya:








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥