Roliga skämt och roliga bilder :D

Idag har det varit lite skola, ingen ridning!!
20- PUUHUUUU!!
Men lite roliga bilder har jag tagit iallafall :D

Först så invaderas jag av KRYP!!!!!!!!!

OH NOOOOO JAG BRINNER :O

Sen blir jag ihop tryckt!!! :O

Jag dog... Brann upp, blev förgiftad av alla kryp och blev ihop tryckt! så nu är jag ett spöke :(


och nu lite fina bilder till begravningen .'(

Sista bilden till graven :(
Hehe!!
Roligt vah?
Näe jag vet -.-
Nu ska jag gå å fika lite!!





saraa

söting blöting! ;)

hahaha, kolla in blogg och kommentera den ;) <3

2010-12-01 | 21:05:21 | http://saraprestberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥