magsjuk!

Hejsan hoppsan :)
Nu lite från veckan..
I onsdags hade vi bild och vi blev klara :)
Vi gjorde gipsmaskar...

Min mask!

Alva W, Josefin N, Emma E och jag :D
Igår va jag på skolan sen när jag kom hem så hade jag ont i magen...
Va hos mamma då, sen skulle jag o Alma till pappa.
Duscha sen så gick jag o la mig! Hade fortfarande ont i magen. Somna men vakna igen kl 12 och då kom det ;()
Uushaa!
Skulle igentligen med Tea in till stan men eftersom jag blev magsjuk så gick ju inte det så bra ;(;(;(
PUUHUU!
Men nu är jag frisk. Hade bara vintermagsjukan !
Kollade på MTV nästan hela dagen och såg att Shakira har förändrats väldigt mkt i utséendet!

Stor skilnad ;)
Men nu ska jag gå å äta lite! Känner mig ju jätte tom :P








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥