Imorgon så far man till Stockholm!

Ja, jag kanske inte har berättat de men imorgon så åker man till Stockholm :D Jag och Sara ska praoa hos min mormor där i 1 vecka ;) Det ska bli riktigt kul. Hon är kantor och en kantor sitter och spelat orgel och gitarr på bröllop och sånna saker i kyrkan. Så vi ska få gå på gudstjänster, lära oss att spela lite instrument osv... De ska bli roligt iallafall. Så vi åker dit vid halv 8 imorgon med tåget så de blir att kliva upp senast kl 6 på morgonen :O! Åker då från Östersund :) Så nu håller man på att packa (blogga) för fulla muggar!



Så de kommer bli en STOR blogg pause i en vecka :) Men sen lär de nog bli bilder! :D
Men hare så bra nu i veckan!

Ebba

Ha så kul Moa och Sara! :)

Kram <33

2011-10-22 | 12:22:36 | http://ebbakvarme.blogg.se/
Isabell

Jag har också en sån klocka ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Hej hopp! Det här är en blogg om mig och min vardag! Jag är en lite häst tokig tjej som älskar att dansa och sjunga! Bor uppe i det kalla Jämtland 2 mil från skidorten Åre. Rider, fotograferar och är ute på äventyr mest hela tiden! Hoppas du gillar bloggen och intresserar den dig så följ mig gärna med bloglovin. ♥